פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

משלוחים לכל הארץ
072-2502722
072-2502722

ג'לים

שיאו איי מעמידה לרשותך כאן ג'לים ומוצרי ג'ל בסיס טבעי מצמחי מרפא באיכות הגבוהה ביותר. ככוח ותיק בשוק המתמחה בשיווק חומרי גלם לקוסמטיקה, אנו מקדישים מאמצים רבים כדי לספק לך מוצרים עם חומרי הגלם הטהורים והאיכותיים ביותר שיספקו לך תוצאות אופטימליות.

כיום יותר מאי פעם, מוצרי קוסמטיקה טבעית צוברים פופולרית נרחבת. אין על כך כל פלא, ככל שגוברת המודעות להשפעותיהם המזיקות של רכיבים מלאכותיים רבים בתעשייה, רבים מאיתנו מחפשים אחר אלטרנטיביות. על ידי שימוש ברכיבי בסיס מחומרים טבעיים ומאיכות גבוהה, נוכל ליהנות מכל היתרונות של מוצרי הקוסמטיקה המסורתיים ללא תופעות הלוואי המזיקות.

למה דווקא איתנו?

מג'ל טבעי מאלוורה ועד ג'ל על בסיס אצות, אנו מציעים מגוון רחב של ג'לים טבעיים שיאפשרו לך לייצר תכשירי קומסטיקה טבעית עם מרקם מושלם וחוויית שימוש אופטימלית. ניתן להשתמש בג'ל לייצור סרומים, מסכות לשיער, מוצרים לטיפוח העור ומגוון תכשירים נוספים. לצד מוצרי הבסיס, זמינים לך באתר מגוון רכיבים ותוספים איכותיים ושמנים אתריים. תחת קורת גג אחת, זמינים לך כל הרכיבים הנדרשים לתכשירים יעילים, איכותיים ובטוחים לשימוש.

רכישה מהירה ונוחה של ג'ל בסיס בקליק אחד

רוצה ליהנות מחומרי גלם ברמה הגבוהה ביותר בתכשירים שלך? זה הזמן לפנות ליבואנית המובילה בישראל בתחום וליהנות משירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר. כדי להתחיל ליהנות מכל הטוב הזה, כל מה שנותר לך לעשות הוא רק לבחור בג'ל הנדרש עבורך, להגדיר כמות רצויה ולאחר תהליך רכישה מהיר ונוח, כל המוצרים יישלחו עד אליך. לפרטים נוספים, ניתן לפנות אלינו כאן באתר.

תוצאות: 4 נוספו לאחרונה
בחרת לסנן לפי: ג'לים
יצרן
Xiao Ai(3)
טווח מחירים
סינונים נוספים

יצרן טווח מחירים