פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

משלוחים לכל הארץ
072-2502722
072-2502722

גלולה של מוקסה - לטיפול וגינלי

באוקטובר 2002, זכה קים ג’ין סאו בפרס היצור בקוריאה הדרומית על המצאת המוקסה הראשונה בעולם לטיפול ואגינאלי ורקטומלי, לגברים ונשים. את המוקסה הוא כינה בשם החיבה -“גלולת מוקסה לאישה”…
זמן אספקה: 7 ימי עסקים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • אפשרות לעד 12 תשלומים (ועד 2 תשלומים ללא ריבית) 
  • קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
קניה בטוחה

מידע נוסף

באוקטובר 2002, זכה קים ג’ין סאו בפרס היצור בקוריאה הדרומית על המצאת המוקסה הראשונה בעולם לטיפול ואגינאלי ורקטומלי, לגברים ונשים. את המוקסה הוא כינה בשם החיבה -“גלולת מוקסה לאישה”, ואנחנו רוצים לספר לכם קצת עליה. 
 

אז מה זו גלולת המוקסה הזו?

 

בדרום קוריאה, צמח הארטימיזיה (לענה) לא משמש רק להכנת מוקסה או כחלק מפורמולות צמחי מרפא. למעשה, המטבח הקוריאני משתמש בארטימיזיה בהרבה מאד מאכלים. מרק ארטימיזיה (המכונה בקוריאניתSSUK =  , מבטאים צ’וק) נמצא כמעט בכל בית. הצמח אף משמש כחלק מהרכב עוגות האורז הקוריאניות המסורתיות ,(RICE CAKE) הנמצאות בכל בית קוריאני (עוגות קוריאניות משמשות גם לבישול ואין טעמן מתוק בהכרח, אלא גם מלוח וחריף).

לכן, משקיעה המדינה כספים רבים במחקר של גידול ועיבוד צמחים, על מנת לשדרג את יכולתם הרפואית ותרומתם לאדם. השדרוג האמיתי קרה ב – GANGWA , בו פיתחו מוקסה חזקה ויעילה פי 10 מהמוקסה הסינית האיכותית ביותר.

המוקסה מעובדת מ-100% מוקסה טהורה, איכותית וטרייה. המוקסה ממוקמת ב-“בית אלומיניום רך” ומיועדת לצוף כשהיא דלוקה על מי האסלה בשירותים. הלקוח או הלקוחה יושבים על האסלה (לבושים בבגד תחתון) לכל אורך עישונה של המוקסה.

המוקסה עצמה, מעבר לזכייה בפרסים על ההמצאה, נוחה מאד לשימוש. בשמירה על כללי זהירות בסיסיים היא בטוחה לשימוש.

 

למה זה מיועד?

המוקסה יעילה במיוחד לטיפול בהתכווצויות רחם, עוויתות וכאבי מחזור, מניעה והקלה על דלקות וגינאליות הקשורות לאגן הירכיים, ושיפור פוריות המערכת הנשית.

פיתוחה של המוקסה מאפשר למטפל ברפואה אוריינטאלית להרחיב את מגוון תרומותיו ללקוחותיו, ללא כל צורך בחשיפה או אינטימיות מרובה. נשים רבות, הסובלות מכאבי מחזור, תופעות קדם-ויסתיות, ריבוי דלקות ופטריות וגינאליות, דלקות רקטומאליות יכולות למצוא פתרון יעיל, קל לישום וזול יחסית לבעיותיהן, אצל המטפל המודרני.

המוקסה הוכיחה עצמה כיעילה במיוחד לטיפול בטחורים ופיסורה. השימוש בה קל ואינו מכאיב בשום צורה.

 

איך משתמשים במוקסה הוגינלית?

 

 

 

פיתוחה של המוקסה הביא למחקר מעמיק באשר לשימושה בטיפול בבעיות וגינליות, רחמיות ואורולוגיות. השימוש במוקסה מוביל לכניסת העשן דרך הפתחים האינטימיים של הגברים והנשים, וזאת בשימוש עצמי, על ידי המטופל עצמו, כדי למנוע חשיפת אזורים אינטימיים שלא לצורך בפני המטפל. הטיפול נעשה כמובן בהדרכתו של מטפל מיומן, ורק כאשר ישנו ביטחון מלא ביכולת המטופל לשימוש עצמי מבלי להיפגע מאש המוקסה או החום שהיא מייצרת.

 

ידיעה חשובה ואזהרות:

  • טיפול רגיל במוקסה בתקופת הריון עלול/עשוי לזרז צירי לידה.
  • במוקסה קוריאנית זו אסור להשתמש לזירוז צירי לידה באופן עצמי.
  • אם המטפל מעוניין לעשות כן, יעשה זאת אך ורק באישור ופיקוח רפואי! וזאת עקב עוצמתה של המוקסה ואופן חדירתה!

 

לידיעתכם: הדרכה אישת באשר לשימוש במוקסה תנתן ברצון לכל מטפל ללא תשלוםניתן לתאם עמנו דרך עמוד יצירת הקשר

מבצעים וחבילות

טאב קבוע לא משתנה

ֽ֫