פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

משלוחים לכל הארץ
072-2502722
072-2502722

טיפול אינדיאני באבנים חמות - מה זה באמת?

מה זה? האם זה באמת אינדיאני? למה לצפות? לעיסוי רגיל אשר משלבים בו אבנים? ומה היתרונות הייחוד של הטיפול שהופך אותו כה יוקרתי ויקר?
זמן אספקה: 7 ימי עסקים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • אפשרות לעד 12 תשלומים (ועד 2 תשלומים ללא ריבית) 
  • קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
קניה בטוחה

מידע נוסף

בהגיעך לספא המכבד את עצמו, תגלה כי בין הטיפולים היקרים והיוקרתיים אשר בהיצע יהיה “טיפול אינדיאני באבנים חמות”. מה זה? האם זה באמת אינדיאני? למה לצפות? לעיסוי רגיל אשר משלבים בו אבנים? ומה היתרונות הייחוד של הטיפול שהופך אותו כה יוקרתי ויקר?

 

כמו לכל סיפור, גם לזה יש התחלה – והיא דווקא באריזונה ארה"ב

 

בשנת 1993, מטפלת שעסקה ברפואת ההילינג, בעיקר בתי\קשור, בשם מרי נלסון מהעיר טוקסון אשר באריזונה, טענה כי יצרה קשר ספיריטואלי במהלך מדיטציה עם מדריך ספיריטואלי בעל ידע בתחום רפואת חום האבנים. לדבריה הוא העביר לה את הידע של ניצול האבנים לריפוי, והיא פרסמה מאמר בנושא באנגליה וטענה לזכויות על שיטה טיפולית זו וקראה לה בתחילה “עיסוי אינדיאני באבנים חמות”.

ומה חשבו על זה האינדיאנים?

 

האינדיאנים משבט הנוואו, כמעט כמו כל השבטים האינדיאנים, נהגו לטפל בחוליהם באמצעות חום. האש הייתה תמיד מהות אלוהית אצל השבטים האינדיאנים ומכאן נבעו כוחותיה המיסטיים והרפואיים.

 

במקור, הבינו האינדיאנים כי החום מביא להזעה, והזעה מנקזת את כל הרעלים מהגוף ומביאה החלמה. הם נהגו לבנות מען “סאונות” – שהיו למעשה מבני אבן קטנים, מעל למעיינות מהן נבעו מים חמים. האבנים התחממו, והחולים חוו סאונה טבעית שניקתה את גופם ועזרה להחלמתם.

 

בדיקה מעמיקה מגלה מרי לא המציאה מאומה, וגם לא האינדיאנים משבט זה או אחר. למעשה שיטת הטיפול באבנים חמות נמצאת כבר בכתובי הרפואה הסינית מלפני כ-4000 שנה. אמנם לא אבני בזלת מאריזונה, אבל בהחלט אותו הרעיון של הענקת חום ואנרגיה מאבנים שומרי חום. הטכניקה הייתה מאד נפוצה גם באוסטרליה מזה מאת בשנים בווריאציה דומה.

 

טיפול עתיק יומין ששודרג לטיפול ספא יוקרתי

 

מרי השתמשה באבנים הנגישות אבני הבזלת. היא נהגה לחמם את האבנים ולהניחם על השרירים של המטופלים שלה, מתחת ומעל וגופם, ובין אצבעות רגליהם. לעיתים עשתה זאת שירות על עורם, ולעיתים הפרידה בין עור המטופלים לאבנים מגבת. מרי נהגה להניח את האבנים בכל מקום בגוף אשר בו השריר רחוק מהעור. היא אף נהגה לשאול את המטופלים לעצתם באשר היכן נעים להם שמניחים את האבנים.

 

שיטה זו אמורה הייתה להביא תועלת לשני הצדדים. הן למטפל והן למטופל: המטופל מקבל למעשה עיסוי עמוק, ואילו המטפל לא מתאמץ כלל כפי שהיה צריך להתאמץ לו עשה טיפול זה בידיו בלבד. לעיתים, הוסיפה מארי אבנים קרות על מנת לאזן את טמפרטורת הגוף של המטופל.

 

מהו ייחודן של האבנים?

 

אבני הבזלת אינן מסותתות בצורה מעוגלת/אליפטית חלקה כפי שהיינו רוצים אותן. למעשה בטבע הן מחוררות מחודדות ובגדלים שונים ומשונים, וצבען אינו שחור לוהט אלא נע על גווני האפור בהיר עד שחרחר.

 

במהלך הזמן דאגה לשייף את האבנים לצורה שתהא לה נוחה להחזיק בהם, ולאחר שהמטופל הרגיש רגוע ושלו, לעשות את עורו באבנים אלו. היא שפכה שמן עיסוי על גוף המטופל על מנת שהאבנים יחליקו בקלות על העור ולא יגרמו לכל פציעה. לדבריה, כל החלקה של אבן שווה ל -10 תנועות של יד המטפל.

 

הטכניקה התפתחה בשנים האחרונות (ל"אל-אור" תרומה משמעותית בנושא), הוספו לה סוגי עיסוי וטכניקות רלוונטיות, יחד עם סדר הגיוני ורציף של פעולות. גם מרי אימצה את ההתפתחויות הללו, יחד עם מגוון רעיונות שתרמו לנושא מטפלים שונים ברחבי העולם.

 

המקפידים לטפל על פי כללי הטיפול הללו, מוצאים כי טיפול באבנים חמות, הינו בין הטיפולים המבוקשים ביותר בתחום טיפול באיכות חיים, מתח ולחץ.

 

בשילוב שמנים אתריים לאחר בחירה קפדנית את השמנים הרלוונטיים למטרה העיקרית והבסיסית של איזון הגוף., הופך הטיפול לאיכותי מעין כמוהו.

 

מגוון סוגי האבנים בהם משתמשים בעיסוי זה הוא כיד הדמיון הטובה על המטפל, או נכון יותר על המורה שלימד אותו. עקרונית מומלץ לעבוד עם אבני בזלת אשר שומרות על חומן בצורה טובה וניתן היום להשיגן במחיר הוגן. חלוקי הנחל הינם חלקים יותר, וניתן לעשות אף איתן עיסוי איכותי ומעולה אם לומדים את השימוש הנכון בהן. היופי שבטיפול זה היא העובדה שההכרות עם יכולתה של האבן לשמש מעיין “גוואשה מחממת” וההכרות עם גוף האדם וצרכיו הביאה לטיפול איכותי, מרגיע ומאזן.

מבצעים וחבילות

טאב קבוע לא משתנה

ֽ֫