פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

משלוחים לכל הארץ
072-2502722
072-2502722

מוקסה קוריאנית לנשים (30 יח') Haitnim

הייטנים המציאו דרך להביא את השפעות המוקסה על אזורים אינטימיים, וזאת מבלי שהמטופל/ת יחשפו עצמם בפני המטפל (ניתן לטיפול בבית). עובד על בעיות נשיות כגון כאבי מחזור, דלקות, גירויים, פטריות ועוד, וגם על בעיות פיסורה וטחורים, בקרב נשים וגברים!
1640
מחיר: 210 ₪
משלוח לאילת ויישובים בסביבתה: 40 ₪
זמן אספקה: 7 ימי עסקים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • אפשרות לעד 12 תשלומים (ועד 2 תשלומים ללא ריבית) 
  • קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
קניה בטוחה

מוצרים דומים לבחירתכם

  • 2add36d0dacda2be1670ff1d1c8dbf80
  • Abfde6b9dc1aadc57aad2600e3af3cde

מידע נוסף

סרטון המדגים שימוש במוקסה לנשים

 

 

תכונות:

מוקסה קוריאנית טהורה לחלוטין (חתומה ומאושרת כטהורה 100%) ע"י איגוד מגדלי הארטימיזיה הקוריאנית. מאושרת על ידי ה-CE וה- FDA.

המוקסה משמשת לטיפולי בעיות ומחלות נשיות ואופן השימוש היחודי בה מאפשר אפקטיביות גבוהה ביותר לאברי המין החיצוניים והפנימיים של האישה.

זו המוקסה היחידה בעולם הפועלת ישירות על הוואגינה או פי הטבעת, מבלי שהקליינטים יחשוף את צניעותם בפני המטפל. השיטה קלה לישום, חכמה ויעילה ומומלצת לכל מטפל ברפואה סינית, או מטפל העוסק בתחום הבעיות הנשיות, עצירויות ונפיחויות שונות.

שימושים:

המוקסה ואופן שימושה היחודי מתאימים במיוחד לנשים הסובלות מהתכווצויות או מחזור בלתי סדיר עם דימום אדום כהה, לנשים שעברו הפלה טבעית או ניתוחי הפלה או נזקים כתוצאה משימוש בגלולה למניעת הריון, לדלקות נשיות או עצירויות קרות של נשים.

המוקסה ניתנת לישום אף בטיפולים בגברים (בדרך דומה) ומתאימה לכולם לטיפול ב: עצירויות, השמנת יתר, בעיות עור כגון פצעונים, אדמומיות וגרויי עור שונים, ולסובלים מנפיחויות שונות.

משתלב טוב עם:



אזהרות:

טיפול רגיל במוקסה בתקופת הריון עלול/עשוי לזרז צירי לידה.

במוקסה קוריאנית זו אסור להשתמש לזירוז צירי לידה באופן עצמי. אם המטפל מעוניין לעשות כן, יעשה זאת אך ורק באישור ופיקוח רפואי! זאת עקב עוצמתה של המוקסה ואופן חדירתה!

 

מבצעים וחבילות

טאב קבוע לא משתנה

ֽ֫